jun.30

Prva pomoć za tvoj Galaxy S8 | S8+

U toku je Samsung akcija ADH – Accidental Damage Handling kao dodatna podrška za krajnje korisnike usljed oštećenja display-a za uređaje S8 i S8+.

Servis u slučaju oštećenja ekrana Galaxy S8 | S8+


Detalji akcije:

  • akcija podrazumijeva jednu zamjenu display-a prilikom oštećenja u periodu od 12 mjeseci od datuma kupovine
  • početak akcije i komunikacije je 17.06.2017. i traje do 31.07.2107.
  • samo uređaji koji su kupljeni u legalnom kanalu se mogu registrovati
  • registraciju je potrebno uraditi u roku od 7 dana od datuma kupovine uređaja
  • uređaji kupljeni poslije 20.04.2017. mogu se registrovati do 30.06.2017.
  • fiksna cijena za zamjenu display-a iznosi 99€ (193.63 KM) koju krajnji korisnik treba platiti u servisu gdje je i popravljen uređaj
  • pravila promocije će biti dostupna na oficijelnoj web stranici ADH
  • lista partnera koji učestvuju u promociji će biti dostupna na oficijelnoj web stranici ADH
  • dva su koraka provjere na web stranici, IMEI code i datum kupovine na računu
  • u slučaju bilo koje vrste prevare ili malverzacije (falsifikovani račun i sl.) zahtjev krajnjeg kupca će biti odbijen
  • za uređaje koji su već ranije popravljeni neće biti moguće refundirati novac

Prva pomoć za tvoj Galaxy S8 | S8+
Prva pomoć za tvoj Galaxy S8 | S8+